Aktualności

Implementacja systemu PIM i automatyzacja produkcji katalogów w firmie KANLUX

Poniedziałek, 29 maja 2017

Kanlux SA jest jednym z wiodących przedsiębiorstw sektora oświetleniowego. Rodzinna firma założona w 1989r. jest dzisiaj międzynarodowym przedsiębiorstwem zatrudniającego w swoich spółkach kilkuset pracowników. Firma stale rozszerza swoją sieć sprzedaży zarówno Polsce jak i poza jej granicami. Swoim Klientom firma oferuje szeroki wachlarz nowoczesnych rozwiązań oświetleniowych skupionych wokół sześciu grup produktowych: opraw architektonicznych, opraw zewnętrznych, opraw domowych, źródeł światła oraz asortymentu uzupełniającego w postaci osprzętu elektroinstalacyjnego oraz aparatury modułowej. Łącznie w ofercie Kanlux jest dostępnych ponad 1500 pozycji asortymentowych.



Główne cele projektu to:

  • optymalizacja procesu wprowadzania na rynek nowych produktów
  • podział pracy na etapy obejmujący wiele działów przedsiębiorstwa
  • scentralizowanie zarządzania danymi produktowymi
  • standaryzacja danych produktowych
  • zmniejszenie liczby błędów w wydawanych publikacjach
  • skrócenie procesu publikowania kolejnych wersji katalogu produktów
  • zapewnienie spójności danych pomiędzy mediami drukowanymi i serwisem www
  • zwiększenie jakości posiadanych danych produktowych
  • usprawnienie prac tłumaczeniowych

Zakres zaplanowanych prac wdrożeniowych:

  • zaprojektowanie produktowej bazy danych w oparciu o system PIM firmy PIMCORE
  • integracja z systemem ERP
  • budowa bazy materiału zdjęciowego – zintegrowana w PIM funkcjonalność Digital Asset Management
  • obsługa warstw językowych i wsparcie procesów tłumaczeniowych
  • implementacja modułu do zarządzania zawartością i layoutem katalogów produktowych
  • przygotowanie szablonów do automatyzacji składu DTP w środowisku Adobe InDesign i Easycatalog
  • automatyzacja składu DTP wielojęzycznych instrukcji obsługi produktów
  • udostępnienie danych produktowych dla platformy e-commerce