Produktowe serwisy www




PIM jako najlepsze źródło danych

Zasilenie produktowego serwisu www danymi produktowymi jest zajęciem bardzo czasochłonnym i jest to zwykle najbardziej niedoszacowana składowa kosztów projektu. Aby temu zaradzić, we wszystkich naszych wdrożeniach zawsze zakładamy integrację serwisu www z systemem PIM. Takie podejście pozytywnie wyróżnia nas od pozostałych graczy na rynku. Efektem jest zapewnienie kompletności i wysokiej jakości prezentowanych danych, krótki czas realizacji i możliwość pełnego wykorzystania możliwości jakie daje medium internetowe.

PIM jako najlepsze źródło danych

Złożone opisy produktowe

Nie wszystkie produkty posiadają prosty opis. Czasy, w którym tylko nazwa produktu, krótki opis i zdjęcie były wystarczające, dawno już minęły. Bogaty materiał zdjęciowy, pełna specyfikacja techniczna, powiązane z produktem dokumenty oraz dynamiczne linki do np. akcesoriów dopiero tworzą kompletny obraz oferowanych produktów. Dobrze poinformowany klient postrzega ofertę niewątpliwie jako bardziej profesjonalną i tym samy chętniej dokona zakupu.

Złożone opisy produktowe

Rozbudowane wyszukiwarki

Sytuacja w której internauta zna symbol produktu i wpisze go w pasku wyszukiwarki jest rzadką sytuacją. Zdecydowanie częściej mamy sytuację, kiedy klient nie wie jeszcze jak produkt się nazywa, ale wie jakie kryteria powinien spełniać. Częściowym rozwiązaniem jest przeszukiwanie drzewa produktowego, co pozwala odnaleźć produkty określonego typu. Jednak prawdopodobnie najbardziej efektywnym sposobem na wyszukanie produktu jest wyszukiwanie po właściwościach, nazywane też wyszukiwaniem fasetowym. Zastosowanie bogatego zestawu filtrów pozwala natychmiast odnaleźć „idealnie pasujący” do naszych wymagań produkt.

Rozbudowane wyszukiwarki

Internacjonalizacja, pełna wielojęzyczność

Przedsiębiorstwa chcące zdobyć nowe rynki zmuszone są dostarczać treści w obcych językach. Zastosowanie systemu PIM jako źródła danych umożliwia niskim kosztem i w krótkim czasie stworzenie i utrzymanie aktualnego serwisu produktowego - w dowolnej liczbie języków. Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie treści serwisu, w tym także grafiki czy powiązane dokumenty były w pełni zlokalizowane w języku natywnym internauty.

Internacjonalizacja, pełna wielojęzyczność

Komputer, tablet, smartfon - RWD

Zastosowanie techniki projektowania Responsive Web Design (RWD) pozwala dostosować wygląd i układ automatycznie do rozmiaru okna urządzenia. Mimo większego nakładu pracy, niezbędnego przy tworzeniu szablonów PHP, jesteśmy wielkimi zwolennikami tej metody. Dodatkowo, od momentu aktualizacji wyszukiwarki Google w kwietniu 2015 roku, która to faworyzuje strony responsywne w mobilnych wynikach wyszukiwania, migracja do RWD stała się absolutnie obowiązkowa.

Komputer, tablet, smartfon - RWD

Przykładowe realizacje

Projekty wykonania produktowego serwisu www, w których braliśmy udział, były zawsze częścią większego wdrożenia. Podstawowym etapem była zawsze implementacja systemu PIM. Bez tego automatyzacja publikowania, czy to w mediach internetowych (e-commerce, produktowy serwis www) czy tradycyjnych mediach przeznaczonych do druku (katalogi produktowe, cenniki) byłaby praktycznie niemożliwa.

Internetowe projekty realizujemy we współpracy z naszymi partnerami biznesowymi. W przypadku produktowych serwisów www są oni najczęściej odpowiedzialni za przygotowanie szaty graficznej. Przy projektach e-commerce wykonanie całości prac przekazujemy naszym partnerom, sobie pozostawiając zadanie przygotowanie contentu w systemie PIM i późniejszy eksport do platformy sprzedażowej.